Dostawa

1. Zamówione artykuły wysyłamy na obszarze Polski za pomocą:
- firmy kurierskiej DPD.

2. Zamówione artykuły wysyłamy poza obszarem Polski za pomocą:
- Poczty Polskiej
- firmy kurierskiej

3. Formy płatności dostępne w HURTOWNI
-pobranie
-bezpieczna płatność kartą lub szybkim przelewem - Przelewy24 (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.)
-tradycyjny przelew na konto bankowe (proces realizacji transakcji wydłuża się o czas zaksięgowania opłaty).

4. Metody wysyłki dostępne w HURTOWNI (cena wysyłki na terenie Polski)

Kurier DPD (przesyłka + pakowanie)
-przesyłka do 20 kg - 15,00zł /przelew. Przesyłka do punktu lub automatu paczkowego DPD Pickup (masa własna lub gabaryt: wys x szer x dł /6000 > 20kg)
-przesyłka do 300 g - 12,00zł /przelew
-przesyłka do 30 kg - 18,00zł/ przelew  (masa własna lub gabaryt: wys x szer x dł /6000 > 30kg)
-przesyłka do 30 kg - 24,00zł/ pobranie (masa własna lub gabaryt: wys x szer x dł /6000 > 30kg)
-przesyłka do 30 kg tzw. DELIKATNA (zalecana przy wysyłce produktów łatwo tłukących się): 80,00zł/ pobranie (masa własna lub gabaryt: wys x szer x dł /6000 > 30kg)
-przesyłka do 30kg tzw. DUŻY GABARYT (zaleca się przy wysyłce produktów łatwo tłukących się /figury): wycena indywidualna. 

 
Zwroty

1. Klient dokonujący zakup w sklepie internetowym, ma możliwość wzrotu towaru w stanie nienaruszonym oraz z dowodem zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostawy oraz obowiązek zwrotu tegoż towaru w ciągu 14 dni.

2. W celu złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy, Klinet może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej na adres siedziby HURTOWNI, w formie elektroczninej na adres biuro@hurtowniazrodlo.pl, lub telefonicznie. 

3. Zwrot towaru zakupionego w HURTOWNI pokrywa Klient. 

4. Przesyłki przesłane za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.